Thursday, September 20, 2012

menyesal

Assalamualaikum.


entri ini tiada kaitan dengan tajuk. 


(gambar hiasan. again, tiada kaitan dengan tajuk)


Ehem2. (batuk kecil). anyone here? takpelah kalau tinggal aku sorang je kat sini. it's ok. haha :D

Seusai aku menaip 'assalamualaikum' diatas tu, zati menegur "tengah buat ape tu??"
aaarrgghhhhh.. membantutkan aku punya semangat nak menaip ni. fuh~ -_-'

akhirnya, aku terpaksa memberitahu kepadanya hal yg sebenar bahawa aku sedang ingin mengupdate blog sape punya ntah ni. hahahaha :D

sudah ku beritahu kepadanya, aku hanya ingin membuat sedikit coretan shja. tiada isi yg bermanfaat mahupun memberi faedah kepada sesiapa yg membacanya. aku sarankan, stop baca entri ni. jangan scroll lagi. please. jika tidak, anda akan menyesal.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 (nak bagi entri panjang. haha :D)

bagi yang masih tidak berputus asa, takpelah kalau nak baca pun. tak sampai 5 minit pun. haha :D

hmm.. sekarang masih di lab. pukul 4.15pm. matlab tengah hang. ggrrrr!
time2 ni la dia nak hang kann. spoilkan mood aku je. takpe, masih ada banyak lagi tugasan yg sangat perlu dibuat. ha, menyesal tak baca? kan aku dah kata, bosan je entri ni. aku cuma nak buat coretan kebosanan je :P

ingatlah, masa itu sangat2 berharga. pasti menyesal jika kita tak manfaatkan sebaiknya. sebab apa? sebab, walau sesaat pun, kita tak boleh mengundur ke masa lalu. ya, walau sesaat. tapi, aku? kadang kala lupa akan keemasan masa tu. di bazirkan begitu sahaja. dibiarkan ia berlalu tanpa ada keberuntungan untuk masa hadapan. menyesal pun tiada guna. (eh, ada kaitan jugak tajuk ni dgn isinya) hahaha :D

oklah, masa pun mencemburui (betul ke?) aku. baik aku yang cemburu masa. sampai di sini sahaja entri sya untuk kali ini, jika ada masa yang sesuai, kita berjumpa lagi. salam rindu dari saya. hahaha :D

Assalamualaikum~

6 comments:

Miss Z said...

saya suka la post awak ni~~~

strive for excellent !!!

Nadiaz Namikaze said...

ok aku "ter" sekerol sampai habis.
siap baca habis tu. haha.

MiszSpecky said...

menyesal

MiszSpecky said...

aku xpernah menyesal bc semua entri2 ko..malah dgn mbace entri2 awk, mbuatkan sy semakin rindu pd awak..

nur hayati said...

yana, geli wei aku bca komen ko. hahaha :D

MiszSpecky said...

bole buat satu isu entri baru, "geli"